Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане

    Колеги здравейте.Пред една дилема съм-не знам как да си сверя часовника на ics-то.Опитах няколко варианта но не ми дава да променям часа а само някакви избрани часови области.
    И другото за което Ви питам е дали централното на предните и задните врати не е на два отделни бушона.С дистанционното успявам да отключа само предните врати.Ако знае някой нещичка мола да помага
    166 2.4 JTD 150к.с. 2002г.
    алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

  • #2
    Ако имаш навигация часовника се сверява автоматично през gps-а. Заиграването със тайм зоните в менюто ще те доведе до това половината година да ти е верен часовника а другата половина с разлика от един час. Ако изключиш навигацията която така или иначе не използваш то тогава ще можеш да свериш часа пак от менюто без проблем.

    За централното и бушоните нека кажат колегите. За задните врати виж да не би да са заключени или да са заяли лостчетата.
    безплатни обяви
    Моята 166

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
      Ако имаш навигация часовника се сверява автоматично през gps-а. Заиграването със тайм зоните в менюто ще те доведе до това половината година да ти е верен часовника а другата половина с разлика от един час. Ако изключиш навигацията която така или иначе не използваш то тогава ще можеш да свериш часа пак от менюто без проблем.

      За централното и бушоните нека кажат колегите. За задните врати виж да не би да са заключени или да са заяли лостчетата.
      А как точно да изключа навигацията?
      алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
        А как точно да изключа навигацията?
        Изключии буксата от багажника.Централното мисля, че е на един бушон, но не съм сигорен.
        sigpic
        166 JTD - Ex.
        164 Super T.S.
        145 T.S.

        Comment


        • #5
          При мен не стана само с изключването на навигацията ами чак след като изключихме с колегата Асенов и ЦД чейнджъра.
          Last edited by em4o1; d.m.y г., 00:23.
          AR 166/159 - 2.4 jtd/m

          Comment


          • #6
            Благодаря.
            Снощи забелязох нещо странно-поне за мен.Когато включа фаровете на къси светлини се вижда как се движат нагоре надолу и застават в такова положение,че светат на два-три метра пред колата.Трябва ли да се регулират или си е така.Нямам потенциометър за регулирането им и са ксенони.
            Трябваше да сменя някоя и друга лампичка по километража и естественно се наложи да се сваля.Оправих ги тези неща ,но сега след като запаля двигателя започва да ми свети червена лампа за аирбага и една оранжева постоянно мига-мисля че и тя е за аирбага.Някой има ли наблюдения и може ли да се оправи без да се ходи на диагностика?
            Last edited by wenss; d.m.y г., 06:16.
            алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

            Comment


            • #7
              като отвориш дясната врата на таблото има ключалка с която изключваш възглавницата на мястото до шофера.ако е изключена ще свети жълтата лампа на таблото
              alfa 166jtd@super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от genko1982 Покажи съобщение
                като отвориш дясната врата на таблото има ключалка с която изключваш възглавницата на мястото до шофера.ако е изключена ще свети жълтата лампа на таблото
                Каквото и да правя-изключвам,включвам-лампата продължава да си мига.
                алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                Comment


                • #9
                  Кантар! Но без диагностика и ремонт няма да угасне.
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
                  LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщение
                    Кантар! Но без диагностика и ремонт няма да угасне.
                    Не те разбрах.Какъв е този кантар?
                    Като я взех нищо и нямаше-всики лампи след като я запаля изгасваха.За какво ми трябваше да ги сменям тези лампички по таблото.

                    А относно фаровете-никой ли не знае защо така си се движат сами и то само в началото когато ги включа.И нещо не ми харесват как светят а са ксенони.
                    алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                      А относно фаровете-никой ли не знае защо така си се движат сами и то само в началото когато ги включа.И нещо не ми харесват как светят а са ксенони.
                      Фаровете ти не се движат сами .
                      Има два броя машинки на двата фара, тези машинки имат едни метални крачета и завършват в платмасова ябълка.
                      Тази ябълка трябва да влезе в един улей и с леко изместване да се застопори. В повечето случаи ябълката или не е закрепена или гнездото на фара е износено.
                      Когато пуснеш фаровете, машинките се опитват да издърпат фаровете но успяват само до определено положение.

                      Общо взето проблема може да се оправи много елементарно и без пари но работата е много пипкава.
                      Аз махнах моите машинки и системата е безотказна.
                      Определено сега не ми светят на 2 мерта както преди.
                      безплатни обяви
                      Моята 166

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
                        Фаровете ти не се движат сами .
                        Има два броя машинки на двата фара, тези машинки имат едни метални крачета и завършват в платмасова ябълка.
                        Тази ябълка трябва да влезе в един улей и с леко изместване да се застопори. В повечето случаи ябълката или не е закрепена или гнездото на фара е износено.
                        Когато пуснеш фаровете, машинките се опитват да издърпат фаровете но успяват само до определено положение.

                        Общо взето проблема може да се оправи много елементарно и без пари но работата е много пипкава.
                        Аз махнах моите машинки и системата е безотказна.
                        Определено сега не ми светят на 2 мерта както преди.
                        Колата е с фабричен ксенон и автоматично регулиране на фаровете - съответно проблема не е във фаровете а в датчиците за натовареност на автомобила
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Бобо знам че е с фабричен - и моята е. Но проблема не е в датчиците - поне при мен не беше а в износване на мястото където влизат ябълките. И последно... дори и да работят датчиците и всичко да е ок... като е натоварена колата пак си бият ниско.
                          безплатни обяви
                          Моята 166

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                            Когато включа фаровете на къси светлини се вижда как се движат нагоре надолу и застават в такова положение,че светат на два-три метра пред колата.Трябва ли да се регулират или си е така.Нямам потенциометър за регулирането им и са ксенони.
                            По това съдя ...

                            ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

                            Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
                            Бобо знам че е с фабричен - и моята е. Но проблема не е в датчиците - поне при мен не беше а в износване на мястото където влизат ябълките. И последно... дори и да работят датчиците и всичко да е ок... като е натоварена колата пак си бият ниско.
                            че това ти мнение е невярно ако фаровете се вдигат и после падат както аз го разбирам от горния пост проблема не е в ябълките И твоя проблем съм оправял не веднъж и неговия също така че според мен съм прав до очна ставка с колата
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              според мен съм прав до очна ставка с колата
                              Точно така
                              безплатни обяви
                              Моята 166

                              Comment

                              Working...
                              X